Tapahtumat

Yhdistyksemme järjestää monipuolisesti tapahtumia ympäri vuoden. Otamme vastaan ehdotuksia järjestettävistä tapahtumista.

Lisätietoja  löytyy kotisivuilta , työpaikkojen ilmoitustauluilta sekä hallituksen jäseniltä.

Ilmoittautumiset tapahtumiin ovat sitovia. Kuluttomat peruutukset viimeiseen ilmoittautumispäivään mennessä, tämän jälkeen tapahtuvasta peruutuksesta laskutetaan osallistujaa todellisten kulujen mukaan.

Ilmoittautumalla tapahtumiin/tilaisuuksiin osallistuja sallii ja hyväksyy yhdistyksen keräävän tapahtuman/tilaisuuden kannalta oleelliset tiedot. Tietoja käytetään vain tilaisuuden/tapahtuman järjestämisen kannalta nerkitykselliseen toimintaan, huomioiden yhdistys- ja kirjanpitolain vaatimukset.

Tietoja säilytetään tietoturva-asetusten mukaisesti.

Tapahtumat järjestetään mikäli osallistujia on vähintään 15.

Hallitus voi muuttaa päätöksellään toimintasuunnitelmaa toiminnan, retkien ja tapahtumien suhteen.

Uusia jäseniä huomioidaan tapahtumalahjakortilla, jolla voi osallistua yhdistyksen järjestämään tapahtumaan ilmaiseksi (ei yön yli tapahtumat). Lahjakortti on voimassa vuoden liittymispäivästä.