JHL tarjoaa jäsenilleen koulutusta sekä alueellisesti että valtakunnallisesti.

Kaikille jäsenille suunnattuja kursseja ovat muun muassa:

• edunvalvonnan ja yhteistoiminnan johdantokurssit
  • useat verkkokurssit, esimerkiksi Kirjoita ja vaikuta sekä Työelämän tietosuoja
  • uusille jäsenille tarkoitetut, teemoitetut JHL tutuksi -kurssit, teemoina ay-toiminta, luonto ja kulttuuri
  • ammatilliset opintopäivät.

Käytä sähköisestä koulutuskalenterista hakiessasi hakusanoina esimerkiksi JHL tutuksi tai edunvalvonnan ja yhteistoiminnan johdanto.

Kaikki jäsenkoulutuksemme löydät koulutuskalenterista. Koulutuskalenterissa kurssitapahtumat ovat aina ajan tasalla.

Ammatilliset opintopäivät

JHL:n ammatilliset opintopäivät kannustavat oman ammattitaidon lisäämiseen ja laajentamiseen sekä kohottavat eri ammattialojen näkyvyyttä ja tiivistävät yhteistyötä eri alojen välillä.

Ammatilliset opintopäivät ovat täydennyskoulutusta

Ammatilliset opintopäivät ovat ammatillista täydennyskoulutusta ja rinnastettavissa  työnantajan kustantamaan henkilöstökoulutukseen, kun työnantaja osallistuu kustannuksiin maksaen osallistumismaksun ja antaen osallistumisajan työajaksi. Voit sopia työnantajan kanssa koulutuksen liittämisestä osaamisen kehittämissuunnitelmaan.

Yhdistys maksaa ammatillisten opintopäivien osallistumismaksun.                                                       Kaavakkeita saa opintosihteeriltä.